Friday 18 May 2012

Outing With Them

Assalamualaikum My Shawty Blogger :D


16th May 2012, hari ni p rumah mirul. sampai saja rumah mirul terus berkenalan sama family dia & kena tanya itu ini oleh parents dia. kelu juga lidah mau jawab soalan yg di tanya tapi syukur alhamdulillah aku dapat jawab dengan baik sekali soalan yg di tanya oleh parents mirul. hihi. dari jam4 lebih sampai jam6 lebih di rumah mirul. siap kena suruh makan lagi yerr. makan nasi dengan lauk kari kepala ikan & juga sayur. lepas abah mirul hantar aku ma mirul p Tg.Aru. di Tg.Aru, aku stay makan ma mirul, farhana & yg lain. farhana yg belanja. farhana sangat friendly orangnya, first time jumpa saja sudah bengam ma aku. muehehehe. lepas tu balik rumah mirul lagi, stay ma din. sempat lagi makan aiskrim di rumah mirul & aku tolong suapkan mirul ma din. lepas tu sebelum hantar aku balik rumah, kami pergi stay di restoran maimunah. euww, restoran sangat kotor okay. lain kali nda mau lagi aku makan disana. agak memilih yerr mau makan di restoran yg bersih kerana kebersihan itu sangatlah penting. haha. masa makan di restoran, mirul order roti canai & kali ni mirul lagi ganti suapkan aku ma din makan tu roti canai. kami bertiga sangat sweet okay. makan pun tolong suapkan sampai kakak di restoran tu balik'balik tengok ma kami saja. hahahaha.

Agak lucu yerr muka seperti ini. hahahaha.


Sangat cute & sweet kena suap makan. hihi


 Mirul & Din :)





P/s: ilove both of you walaupun kedua'duanya sangat bikin panas. suka sangat nyanyi lagu cinta ini menyakiti setiap kali jumpa aku. bosan sudah aku mendengar lagu tu apa lagi kalau kena sebut nama bebeh. asyik'asyik bebeh bebeh bebeh & bebeh saja. bebeh tda sudah dalam hati aku. our relationship its over. kalau tanya ma hati aku, mesti dia jawab yg sama juga tu so jangan nyanyi lagu tu okay. hihi.

LOTS OF LOVE NHSA AR.

No comments:

Post a Comment