Sunday 15 April 2012

First time update blog

Assalamualaikum :D

First of all i wanna say thanks so much to My Sweety Izzati for helping me to create this blog. bahahaha, tiba-tiba speaking bi. okay atau nda cara aku speaking? aku antam setjaa. at least aku try tuk speaking bi. hihi. tiba-tiba datang pula rajin aku malam ni mau update blog aku ni yg sudah 3 bulan lebih menunggu aku tp aku nda pandai mau update blog ni. bangas suda dia menunggu aku. muahahaha.

Aku belum pro lagi mau guna blog ni. biasalah orang baru belajarlah katakan. so masih banyak lagi yg aku kena belajar dalam blog ni ma jati sampailah aku pro dan nda payah lagi minta pertolongan sii jati kalau mau update blog ni or mau tukar apa-apa dalam blog. hihi. nda tau lagi ni mau cakap apa ni. actually banyak lagi aku mau cerr disini tp malas mau menaip. haha. memang best guna blog ni. nda terhad kalau menulis. kalau fb terhad. susah mau tulis panjang-panjang. tp dua-dua pun aku sayang sebab dua-dua tempat
curhat. muehehehe.

Okay lah. cukup sampai disini setjaa lah intro tuk aku yg first time update blog ni. hihi. sekali lagi aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada izzati sebab sudi membantu kawan mu ni yg sangatlah pemalas mau buat & update ni blog. pemalas lah sangat. haha. jasa & budi baikmu pasti akan ku kenang hingga ke akhir hayat ku. insyaAllah. semoga aku nda akan lupa & selalu ingat. Iloveyou My Sweety Izzati. muah muah and muah di pipi and lendo. hihi.

Good Night My Shawty Blogger. Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment